2021-2022 Güz Yarıyılı Ders Kayıtları Bilgilendirmesi
Öğrencilerimizin ders seçimlerinde aşağıdaki maddeleri dikkate alması önemle rica olunur.
Ders kayıtları
27 Eylül 2021 Tüm öğrenciler için OBS şifre alımı ve sistemi tanıma günü
28-29 Eylül 2021 4. sınıf öğrencileri
30 Eylül-01 Ekim 2021 3. sınıf öğrencileri
02 Ekim-03 Ekim 2021 2. sınıf öğrencileri
04 Ekim 2021 Bağımsız Ders Kaydı (Bu tarihte tüm grup kriterleri kaldırılacak (I. Öğretim öğrencilerinin II. Öğretimden ders alması hariç) ve tüm öğrenciler ders seçimi yapabileceklerdir). Seçimlik dersler bu tarihte eklenebilir ve otomatik eklenen zorunlu derslerden çekilerek grup değişikliği yapılabilir.
Kapanan Derslerin Tespiti ve İlan Edilmesi: 05 Ekim 2021
Sadece Ders Ekleme: 06 Ekim 2021
*Herhangi bir sebepten ötürü dersi seçemeyen, mezuniyeti riske giren, zorunlu dersi kendi döneminden alamayan öğrenciler sayanpoyraz@gmail.com adresine “gerekçeleri ile birlikte” mail atmaları durumunda öğrencinin programı kontrol edilecek ve uygun bulunması durumunda ders eklenecektir. Mailde öğrenci ad-soyad, cep no ve öğrenci no’ları mutlaka belirtilmelidir. Yoğunluktan dolayı maillere hızlı dönüş yapılamamaktadır, bu nedenle aynı maili tekrar tekrar atmayınız. Telefonla kontenjan artırımı talep etmeyiniz.
*Birinci sınıf öğrencilerimizin ders kayıtları otomatik olarak yapılacaktır.
*Bölümümüz programında belirtilen servis derslerinin grupları almak istediğiniz bölüm dersleriyle çakışmakta ise; kayıt gününüzde ya da bağımsız ders kayıt gününde programınıza uyan gruplarda kontenjan var ise dersi seçebilirsiniz. Bu derslerin kontenjanlarını ilgili bölümler kontrollü olarak artırmaktadır (ilgili bölümün web sitesine bakınız).
*31.08.2021-07-02 gün, sayı ve sıra sayılı Üniversitemiz Senatosu kararı ile, “2020-2021 Eğitim-öğretim yılı Güz yarıyılında öğrencinin ders programında çakışma görülmesi durumunda, çakışan derslerden birinin uzaktan eğitim yöntemiyle veriliyor olması şartıyla, çakışan en fazla iki dersin seçilebilmesine imkân tanınmasına; alttan alınan ders için devam mecburiyetinin aranmamasına” karar verilmiştir. Ancak sistem, çakışan derslerin alınmasına izin vermediğinden bu kapsamda ders almak isteyen öğrencilerimiz, aşağıda örneği görülen dilekçeyi doldurup imzaladıktan sonra ....@std.yildiz.edu.tr uzantılı mail adresinizden pdf veya jpeg olarak mbgblm@yildiz.edu.tr adresine konu kısmına çakışan ders dilekçesi yazarak mail göndermelidir. Başka mail adreslerinden gelen dilekçeler dikkate alınmayacaktır. Bölüm Başkanlığının uygun görüşü üzerine Fakülte Yönetim Kurulu kararı ile bu dersler eklenir.
Dilekçe örneği için tıklayınız.